Thursday 26 July 2012

Flavie Eidel Photo

Bonjour les petits! On dirait que ça dort, pourtant ce ne sont pas les visites qui manquent! Je  vais vous motiver un peu avec les deux premiers extraits de mon dernier shoot, prévu à la dernière minute lundi avec Flavie (cliquez cliquez) au parc Edmond de Rothschild (magnifique soit dit en passant)  
Hors sujet: j'ai besoin de vos avis concernant ce nouveau design (fait par moi même donc pas génial non plus mais j'en suis plutôt fière) c'est pourquoi j'ai besoin de savoir si j'ai raison d'en être fière ou si je me plante royalement. Alors repondez via ce magnifique survey >>

EDIT: 2 nouvelles photos

Hi guys! What's going on, are you all sleeping ? The number of visits says otherwise! Let me motivate you to comment with the first two photos of my last improvised photoshoot with Flavie (click click) at the Edmond de Rothschild park (which is splendid)

Off topic: I need your opinion on my new design (which I have made on my own so basically it is not awesome but i am quite proud of it) so i need to know wether i am right to be proud of this or not. So answer to my lovely survey >>


EDIT: 2 new photos

x
Elena



6 comments:

  1. J'aime beaucoup les photos!!!L bague est tres belle!!!


    Angela Donava
    http://www.lookbooks.fr

    ReplyDelete
  2. wow, beautiful photos, especially the black-whites!
    I like your new design.

    ReplyDelete
  3. Beautiful pics Elena, I love the vibrations of the black&white...!
    xoxo
    G

    ReplyDelete
  4. Thank you so much for your comments♥

    ReplyDelete
  5. hi! i nominated you for the Leibster Award :) visit this blog to know more:
    http://pinkyliciousvita.blogspot.co.uk/
    x

    ReplyDelete